Selamat datang ke blog Pecutan Kognitif!!

Assalamualaikum & salam sejahtera diucapkan kepada semua khususnya para guru dan pelajar sekalian. Pertama sekali, ingin saya panjatkan setinggi-tinggi kesyukuran padaNya kerana memberi ilham dan kekuatan pada saya untuk menghasilkan blog ini. Dikesempatan ini juga, saya ingin mengucapakan jutaan terima kasih kepada semua kerana sudi meluangkan masa untuk melayari blog ini.

Hishamudin & Hamzah

Selain daripada mendapatkan informasi, tujuan blog ini dihasilkan adalah untuk mendekatkan lagi para pelajar & guru dengan saya. Ini kerana, para pelajar & guru bebas untuk berkomunikasi kerana kalianboleh memberi komen, maklum balas mengenai program, bertanyakan soalan, bertukar-tukar pendapat dan sebagainya dengan saya, asalkan ianya relevan dengan perkara yang dibincangkan. Akhir kata, dengan terhasilnya blog ini sedikit sebanyak dapat membantu para pelajar & guru menjadi lebih cemerlang dalam pembelajaran Sains. Untuk maklumat lanjut, sila hubungi @ SMS saya, Cikgu Hamzah di talian 013-9302955.Salam Pecutan Kognitif untuk semua, wassalam.

4 Responses to Selamat datang ke blog Pecutan Kognitif!!

  1. Cikgu Mohd Nor says:

    Tahniah dia atas penulisan blog. Semoga banyak input berguna dapat dikongsikan bersama.

  2. SMKMJ says:

    Terima kasih kepada Cikgu Hamzah kerana sudi datang ke sekolah kami.

  3. Cikgu Rahayu says:

    Salam. Tahniah kepada cikgu Hamzah, semoga usaha cikgu diberkati dan memberi manfaat kepada anak bangsa.

  4. sarah says:

    Salam. Bagaimana prosedur utk menjemput cikgu dtg ke sekolah saya utk ceramah bagi pelajar2 PMR dan SPM?
    Bagaimana dgn bayarannya cikgu? Sekolah saya di Petaling Jaya, Selangor. TQ.

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

